Senast uppdaterad: 02/27/2012
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Jobba i Boden


I Boden finns jobb
för många olika yrken.

Bodens kommun är det arbetsställe
där flest personer jobbar.
Men många i Boden jobbar också
som militärer eller på något företag.

Hjälp med att söka jobb
Vill du söka ett jobb i Boden
kan du gå till Arbetsförmedlingen
eller ringa Arbetsförmedlingen på 0771-416 416.

På länken här nedanför kan du läsa
på lättläst svenska
vad Arbetsförmedlingen kan göra för dig.

Sidan öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Arbetsförmedlingen. Lättläst  Öppnas i nytt fönster

Söka jobb hos Bodens kommun
Du kan också söka jobb direkt
hos Bodens kommun.
På länken här nedanför kan du läsa
vilka jobb som är lediga hos
Bodens kommun just nu.

Sidan är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Lediga jobb hos Bodens kommun. Ej lättläst  Öppnas i nytt fönster


Genvägen