Senast uppdaterad: 02/27/2012
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Företag och jobb


Enter Galleria i Boden
Inne i galleria Enter finns flera av Bodens företag.

De flesta företag i Boden är små
eller medelstora.  
De största företaget heter Inre kraft och har
200 anställda.
Kommunen är den största arbetsgivaren
i Boden med över 2 000 anställda.

I Bodens centrum finns en galleria som heter Enter.
I Enter finns många butiker.
Vid Enter finns också bibliotek, bio,
bowlinghall, konsthall och hotell.

Sök efter företag i Boden

Det finns ett register där du kan söka
efter företag i Boden.
Där finns både adress och telefonnummer
till företagen.

Registret är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till registret hittar du här:
Register över företag i Boden. Ej lättläst  Öppnas i nytt fönster


Genvägen