Senast uppdaterad: 04/03/2012
Språkhjälp [Hur fungerar det?]

Kommunens bolag


Bodens kommun har fyra bolag.
Bolagen sköter några av kommunens jobb. 

Jobben är till exempel
att hyra ut lägenheter och
se till att alla har värme och varmt vatten
i sina hus.
 
Här nedanför finns länkar
till bolagens hemsidor.

Sidorna är inte lättlästa och öppnas i nya fönster.
Om du vill komma tillbaka till denna sida
så stänger du det nya fönstret.

Länkar till:
Arenabolaget som driver Boden Arena. Ej lättläst Öppnas i nytt fönster

Det fjärde bolaget heter
Bodens Kommunföretag AB.
Det har ingen hemsida.

Genvägen