Medborgarservice

Telefon: 0921-620 00
E-post: kommunen@boden.se
Adress: Kyrkgatan 24, 961 86 Boden

Öppettider för receptionen
08.00 - 17.00
Stängt för lunch 12.00-13.00

Organisationsnummmer: 212000-2767
Faktureringsadress: Bodens kommun, Box 41, 961 21 Boden
Ange alltid referensnummer

 

Öppettiderna i Stadshusets reception kan variera på grund av ojämn bemanning under den pågående pandemin. Därför uppmanar vi dig som tänkt besöka oss att i första hand kontakta oss genom telefon.

Om du måste besöka oss så uppmanar vi dig att endast komma om du är frisk och tänker på att hålla avstånd till andra.

Om du ska lämna in handlingar till kommunen vill vi att du använder den brevlåda som finns från utsidan på Kyrkgatan 24 (ingången mot Handelsbanken).

Håll gärna koll på boden.se och Facebook där vi meddelar när förändringar sker.

 

Exempel på ärenden vi hjälper till med:
  • Felanmälningar, vi guidar eller hjälper dig med felanmälningar på till exempel gator och vägar.

  • Utlämning av fakturakopior och betygskopior.

  • Hjälp med underlag till olika typer av ansökningar, till exempel hänvisning och stöd till rätt E-tjänst.
  • Tar emot information och handlingar.

Vårt mål är att göra det enkelt för dig som medborgare att få rätt hjälp på ett snabbt och effektivt  – Medborgarservice!

Välkommen!

Senast uppdaterad: 2020-11-11